شاید این موارد سئوال شما هم باشه!
اینا سئوالهایی هستن که مشتریا خیلی از ما پرسیدن و ما این سئوالات رو به همراه جواب برای شما هم قرار دادیم:
-
از کجا بدونم شما محصول باکیفیت برام میارید؟ آیا امکان پس دادن سفارش وجود داره؟
ما در رستوران عمارت فیروزه متعهدیم که صرفا محصول ها و محصولات با کیفیت درجه یک رو برای مشتریانمان ارسال کنیم. با این حال شما می توانید بعد از دریافت سفارش از پیک و ارزیابی کیفیت محصولات سفارش را تحویل بگیرید. اگر هم پرداخت را به صورت آنلاین انجام داده بودید، سریعا مبلغ به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
-
سفارشم رو چه زمانی تحویل می گیریم؟
در مرحله دوم خرید شما می توانید از جدول زمانی زمان تحویل سفارش خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که برای انتخاب هر بازه، باید حداقل از دو ساعت قبل اقدام به ثبت سفارش کنید. اگر هم خیلی عجله دارید می تونید سفارش اکسپرس رو انتخاب کنید تا کمتر از دو ساعت سفارشتون رو تحویل بگیرید.
-
چه طور می تونم در مورد سایز یا کیفیت مواد غذایی مورد نظرم توضیح بدهم؟
در قسمت پایانی سفارش قسمت توضیحات قرار گرفته تا بتوانید در مورد اقلام سفارش هر توضیحی مد نظر داشتید ذکر کنید. مثلا بگید پیاز در دورچین غذای من نباشد و ....
-
آیا من می تونم زمان دریافت سفارش خودم رو تعیین کنم؟
بله. اگه سفارش اکسپرس رو انتخاب کنید در کمتر از ۲ ساعت سفارش رو دریافت خواهید کرد. در غیر اینصورت ساعات مورد نظر خود را از طریق جدول موجود در مرحله دوم سفارش انتخاب کنید.
-
من سفارش داده ام ولی هنوز آن را دریافت نکرده ام چکار کنم؟
تماس بگیرید. تلفن تماس و پیگیری سفارشات:
-
خارج از منطقه تحت پوشش هستم؛ به من سرویس می دهید؟
ما به زودی کلیه مناطق مشهد رو تحت پوشش قرار می دهیم. اما تا اون موقع شما می توانید در مناطق خارج از محدوده با پرداخت هزینه دلیوری سفارش رو در هر ساعتی که خواستید دریافت کنید.
-
آیا امکان وارد کردن چند آدرس وجود داره؟
بله شما می تونید به هر تعداد که خواستید آدرس های پیش فرض به سایت ما بدید تا زمان سفارش هیچ مشکلی برای وارد کردن مجدد آدرس نداشته باشید.
-
بله، در صورت تمایل به لغو سفارش با ما تماس بگیرید.
-
سایت رستوران عمارت فیروزه در تمام 24 ساعت در دسترس است و در هر زمان می توانید سفارش خود را ثبت کنید. همچنین بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتریان از 9 صبح تا 7 شب در خدمت شما هستند.
-
با چه وسیله ای می تونم خرید کنم؟
شما می توانید با کامپیوتر دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و یا تلفن همراه وارد سایت شوید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. توصیه می کنیم از مرورگر کروم یا فایرفاکس استفاده کنید. مرورگر IE توسط سایت ما پشتیبانی نمی شود.